11:46 | Author: alin
Vreţi sa faceţi singuri şi nu ştiţi cum?vreţi sa incercaţi macar lucrurile simple sa le faceţi fără să mai apelaţi la un meseriaş?Vă stăm la dispoziţie,orice întrebare din domeniul amenajărilor interioare sau din orice fază de construcţie a unei case işi va găsi răspunsul aici.

Puneţi întrebarea şi în cel mai scurt timp o postare va fi scrisă special pentru dumneavoastră cu răspunsul aferent.
You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 comentarii:

On august 26, 2009 12:16 a.m. , Echipa Bani On-line spunea...

Îmi pare rau, dar nu am vazut o sectiune de link exchange sau de contact pe blogul tau, asa ca am sa las comentariul meu aici.

Sunt Gabriel URSAN si te invit sa facem un schimb de link!
Iata un link direct catre sectiunea mea de pe site dedicata link exchange-ului http://www.gabrielursan.ro/link-exchange/
Nu este neaparat nevoie sa pui un banner, link-ul ti-l ofer doar pentru a citi câteva mici detalii despre blogul meu.

În cazul în care esti deacord cu schimbul de link-uri, te rog sa îmi lasi un comentariu în sectiunea special destinata, de pe blogul meu.

Mulţumesc!

 
On decembrie 21, 2009 12:15 a.m. , sabin spunea...

buna am si eu o nelamurire am o casa mai veche si as vrea sa fac mansarda iar casa fiind veche tavanul este din grinzi si nu as vrea sa il stric deci vreau sa bat scandura de 50mm peste acestea dar eu pot sa fac rost de burete mult burete si faza e ca e gratis iar nelamurirea mea este: as putea sa umplu golul dintre scandura si tavan cu acesta ce efect ar avea in viitor nu ar mirosi? nu se aprinde din senin? etc

 
On decembrie 29, 2009 9:27 p.m. , alin spunea...

nu recomand buretele,in primul rand este inflamabil,in al doilea rand retine umezeala si in al treilea rand dupa ce se uda miroase si o sa te trezesti in casa cu un miros neplacut.

 
On octombrie 15, 2011 4:22 p.m. , Stefania spunea...

Buna ziua,as dori sa pun cateva intrebari legate de o casa din chirpic.
1.Exteriorul lasa de dorit a cazut tencuiala etc,ce ii pot face?pot pune izolatie?
2.Peretii interiori cam pana la jumatate sunt umezi.Acest lucru dispare odata cu izolare sau trebuie facut altceva?
3.Pot face mansarda la aceasta casa?Nu stiu ce si cum este cu fundatia stiu doar ca peretele este gros de aprox 50-60 de cm.
Va multumesc mult pentru timpul acordat,o zi buna in continuare.

 
On octombrie 15, 2011 8:31 p.m. , alin spunea...

In ordine inversa , pentru ca ati pus intrebarile de la coada la cap.
pentru a putea mansarda trebuie sa lucrati putin la rezistenta, poate o subzidire, o diafragma de jur imprejur, stalpi pe colturi si o centura la partea de sus, centura care va sustine eventual mansarda.
Pentru peretii exteriori, in cazul in care acestia au tecuiala cazuta, recomand inlaturarea completa a tencuielii, plasa sudata pe tot peretele, tencuire completa , peste un termosistem.Acelasi lucru si la interior, inlaturarea tencuielii, plasa sudata si tencuiala noua.In modul acesta va puteti face si o idee asupra peretilor in interior, au fost cazuti in care am gasit lemnul atat de cariat incat singurul lucru care mai tinea casa in picioare erau stinghiile si tencuiala veche.sper ca v-am putut fi de folos. o zi buna si dumneavoastra